Hodnotenie obchodu
Veľká spokojnosť.jeden deň objednane a na druhy deň uz doma. Odporúčam
MH
Ministerka hračiek
(Administrátor)
Dobrý deň, veľmi nás teší Vaša spokojnosť! :)
Veríme, že opäť využijete naše služby a budete spokojný.
S priateľským pozdravom
Vaša ministerka hračiek
P
Pavol
super
Velka spokojnost tovar prišiel rychlo a splna požiadavky
MH
Ministerka hračiek
(Administrátor)
Veľmi nás teší, že sa vám naše produkty páčia! :)
Ďakujeme, že ste si vybrali práve nás a našli si čas na napísanie odozvy. Veríme, že opäť využijete naše služby a budete spokojný!
S priateľským pozdravom
Vaša ministerka hračiek
P
Peťo
Spokojnost velka. Maly je z motorky hotovy. Paci sa mu. Za tie prachy som dostal co som ocakaval. Paradny start prw maleho motorkara. Dakujem a odporucam! *****
MH
Ministerka hračiek
(Administrátor)
Dobrý deň, ďakujeme za pozitívne hodnotenie! :)
Spokojnosť našich malých zákazníkov je pre nás prvoradá.
S priateľským pozdravom
Vaša ministerka hračiek
JM
Jaroslav Mikuš
????
J
Jan K.
Super, rychle
S
Sona
Objednávala som detské cykloodrazadlo, ktoré prišlo poškodene - poškriabané na troch rôznych miestach na ráme!! Síce spĺňa podmienky používania, avšak na vzhľade nového odrážadla to nepridalo. Nie je to lacná záležitosť a preto by mali doručovať skontrolovane 100% výrobky. Po konfrontácii mi napísali,že preveria aj ostatné odrážadlá, pretože sa to iste stalo nedávno pri tomto type. Myslím, že už to malo byť skontrolovane, asi sa čaká, kým sa čo najviac predá.
Obchod určite týmto neodporúčam a nenakupovala by som opäť. Tak ako si v obchode pri kúpe čohokoľvek kontrolujem tovar, tak sa takáto vec nemôže stať cez internetový obchod. Samozrejme je možnosť to vrátiť, avšak to malému dieťaťu nevysvetlite,že jeden deň to dostane a druhý jej to vezmeme min.na dva týždne kým by prebehla výmena. Prvýkrát som nespokojná s e-shopom, nakoľko je to taká vec, čo sa neskryje na mentolovom ráme a veľmi to špatí cely tovar aj obchod.
Dodanie bolo ovšem rýchle, komunikácia výborná, tovar správne zabalený (takže nebola chyba poškriabania pri preprave). Muselo to byť jasné poskrabane už keď to balili do fólie.
MH
Minister Hračiek
(Administrátor)
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Situáciu sme vám už vysvetlili a snažili sa o nápravu. Pri podnikaní musíme dôverovať dodávateľom, nakoľko hračky nevyrábame v našej malej firmičke. Nakoľko sa podobný prípad vyskytol na našom partnerskom eshope, prisľúbili sme vám, že preveríme celú dodávku produktu, keďže sme mali podozrenie, že naozaj mohlo k poškodeniu dôjsť už pri výrobe. Posilujeme náš tím tak, ako nám zdroje a situácia dovolí, ale momentálne nie je možné kontrolovať každú časť, každej hračky. Taktiež by bolo vidieť, že produkt bol rozbaľovaný.
Ak by sme predávali na kvantitu a čakali tak ako tvrdíte, tak by sme toho veľa nepredali, nakoľko zákazník má možnosť nás ohodnotiť minimálne 3 možnými spôsobmi, kontaktovať nás cez messenger, livechat, či email, ak sa mu niečo nepozdáva a riešime situácie takmer okamžite. Sme ľudia, rodičia, predajcovia, zákazníci rovnako ako vy, preto zdieľame Vaše pocity. Ale tu už sa jedná o to, že vy máte svoju pravdu a o riešenie ste neprejavili záujem :)
Snažili sme sa Vám zaistiť nápravu a to o ZDARMA prevzatie kuriérom a zaslanie nového produktu. Snažíme sa dôverovať našim zákazníkom a chovať sa k nim tak, ako keby sme u nás nakupovali my sami. Preto v určitých prípadoch zasielame výrobok nový ešte predtým, než kuriér vyzdvihne poškodený kus. Pretože chápeme, že čakanie je ubíjajúce a predsa zákazník má dostať to, za čo si zaplatil. Takže vaša domnieka o dvojtýždňovej lehote musí byť čerpaná zo skúsenosti z iných eshopov. Na Ministerstve Hračiek sa snažíme robiť veci lepšie a transparentnejšie, než kdekoľvek inde.
Ponúkané možnosti ste však odmietli, preto vám bola ponúknutá výrazná zľava a vrátenie peňazí, aby ste dieťaťu mohli zakúpiť niečo naviac, ako náhradu odrenín na ráme.
Na naše ponuky a riešenia ste nereagovali. Preto nás samozrejme mrzí, že reagujete takto a máte negatívny dojem z nášho obchodu. Máme už tisícky spokojných zákazníkov. A v prípade, že je niekto nespokojný, tak urobíme všetko preto, aby sme jeho názor zmenili. :)
Podnikáme v prostredí, kde detská radosť je základ, preto nás vždy mrzí, ak dieťa stratí úsmev na tvári. Preto sa snažíme tomu predísť a v prípade pochybenia zjednať nápravu čo najskôr.
Pracujeme na tom, aby sme boli jednotkou na trhu. :) Za pár mesiacov sme sa polepšili niekoľko násobne, preto ďakujeme za takúto spätnú väzbu, nakoĺko je to pre nás signál, že niečo nebolo v poriadku a musíme na tom zapracovať.
Naša ponuka stále platí na ponúkanú zľavu, keďže nemáte záujem o výmenu. Stačí nás len kontaktovať :)
S pozdravom
Váš Minister Hračiek
Situáciu sme vám už vysvetlili a snažili sa o nápravu. Pri podnikaní musíme dôverovať dodávateľom, nakoľko hračky nevyrábame v našej malej firmičke. Nakoľko sa podobný prípad vyskytol na našom partnerskom eshope, prisľúbili sme vám, že preveríme celú dodávku produktu, keďže sme mali podozrenie, že naozaj mohlo k poškodeniu dôjsť už pri výrobe. Posilujeme náš tím tak, ako nám zdroje a situácia dovolí, ale momentálne nie je možné kontrolovať každú časť, každej hračky. Taktiež by bolo vidieť, že produkt bol rozbaľovaný.
Ak by sme predávali na kvantitu a čakali tak ako tvrdíte, tak by sme toho veľa nepredali, nakoľko zákazník má možnosť nás ohodnotiť minimálne 3 možnými spôsobmi, kontaktovať nás cez messenger, livechat, či email, ak sa mu niečo nepozdáva a riešime situácie takmer okamžite. Sme ľudia, rodičia, predajcovia, zákazníci rovnako ako vy, preto zdieľame Vaše pocity. Ale tu už sa jedná o to, že vy máte svoju pravdu a o riešenie ste neprejavili záujem :)
Snažili sme sa Vám zaistiť nápravu a to o ZDARMA prevzatie kuriérom a zaslanie nového produktu. Snažíme sa dôverovať našim zákazníkom a chovať sa k nim tak, ako keby sme u nás nakupovali my sami. Preto v určitých prípadoch zasielame výrobok nový ešte predtým, než kuriér vyzdvihne poškodený kus. Pretože chápeme, že čakanie je ubíjajúce a predsa zákazník má dostať to, za čo si zaplatil. Takže vaša domnieka o dvojtýždňovej lehote musí byť čerpaná zo skúsenosti z iných eshopov. Na Ministerstve Hračiek sa snažíme robiť veci lepšie a transparentnejšie, než kdekoľvek inde.
Ponúkané možnosti ste však odmietli, preto vám bola ponúknutá výrazná zľava a vrátenie peňazí, aby ste dieťaťu mohli zakúpiť niečo naviac, ako náhradu odrenín na ráme.
Na naše ponuky a riešenia ste nereagovali. Preto nás samozrejme mrzí, že reagujete takto a máte negatívny dojem z nášho obchodu. Máme už tisícky spokojných zákazníkov. A v prípade, že je niekto nespokojný, tak urobíme všetko preto, aby sme jeho názor zmenili. :)
Podnikáme v prostredí, kde detská radosť je základ, preto nás vždy mrzí, ak dieťa stratí úsmev na tvári. Preto sa snažíme tomu predísť a v prípade pochybenia zjednať nápravu čo najskôr.
Pracujeme na tom, aby sme boli jednotkou na trhu. :) Za pár mesiacov sme sa polepšili niekoľko násobne, preto ďakujeme za takúto spätnú väzbu, nakoĺko je to pre nás signál, že niečo nebolo v poriadku a musíme na tom zapracovať.
Naša ponuka stále platí na ponúkanú zľavu, keďže nemáte záujem o výmenu. Stačí nás len kontaktovať :)
S pozdravom
Váš Minister Hračiek